KEI Experts in de zorg

KEI realiseert duurzame resultaatsverbetering in de zorg door full service ondersteuning rondom de (zorg)registratie processen.

Wij doen dit door het volledig uit handen nemen van werkzaamheden of uw organisatie juist te helpen de werkzaamheden zelf beter uit te voeren.

Of het nu gaat om de tijdelijke inzet van extra personeel op uw cliëntenadministratie, aanpassen van de interne processen op veranderende wet- en regelgeving of een volledige procesoptimalisatie van uw administratieve organisatie. Wij staan voor u klaar!

De kracht van KEI

  • Kennis is onze onderscheidende factor, door een gedegen intern kennismanagement systeem.
  • KEI consulenten combineren theoretische kennis met ruime praktijkervaring.
  • KEI heeft continue aandacht voor kwaliteitsverbetering; Wij beschikken over een intern kwaliteitssysteem.
  • KEI consulenten zijn persoonlijk betrokken bij de zorg en hun klanten.

Maak kennis met ons team

De consulenten van KEI hebben hun sporen verdiend binnen de praktijk van de zorgadministratie. KEI investeert continue in opleiding, training en begeleiding van haar consulenten.

KEI consulenten zijn inzetbaar op verschillende niveau’s. Wij onderscheiden junior, medior en senior consulenten.

KEI consulenten hebben ieder hun eigen expertise op het gebied van cliëntadministratie, functioneel applicatiebeheer, interim management, procesoptimalisatie en interne controle.

Kennisbron

Door de diversiteit van onze medewerkers kunnen zij altijd putten uit de grote kennisbron die KEI is. U profiteert van hun expertise en kennis. Dit zorgt voor een brede inzetbaarheid van onze KEI consulenten.

Ons team

Carl Leysner
Carl Leysner Algemeen directeur Meer informatie?
Neem gerust contact met ons op
Contact opnemen

Op de hoogte blijven?

Wilt u op de hoogte blijven?
Ontvang onze gratis nieuwsbrief

Inschrijven nieuwsbrief

Wij plaatsen regelmatig nieuwe actuele artikelen. Lees ze hier.

Naar kennisartikelen