Nieuwsflits aan klanten en relaties inzake Coronavirus

Geachte relatie,

De Rijksoverheid komt iedere dag met ingrijpende maatregelen om de verspreiding van het virus in te dammen. Deze maatregelen brengen de nodige uitdagingen met zich mee.

De medewerkers van KEI zijn op allerlei manieren bezig om u als relatie te kunnen blijven ondersteunen.

Wij krijgen veel vragen met betrekking tot onze dienstverlening en de voortzetting daarvan.

Onze medewerkers blijven zich inzetten voor u als zorginstelling. Het registreren van de geleverde zorg, het controleren van deze zorg op juistheid, volledigheid en tijdigheid, maar ook het declareren daarvan zijn activiteiten die nog steeds moeten gebeuren. Dit is noodzakelijk om de zorg te kunnen blijven leveren, maar ook om de financiën van uw instelling op orde te houden.

Het aanmaken c.q. wijzigen van accounts van medewerkers is ook een aandachtspunt waarbij KEI u van dienst kan zijn.

Wij kunnen en zullen u blijven ondersteunen, met zowel functioneel beheer, cliënten- en of zorgadministratie op de momenten dat er extra capaciteit nodig mocht zijn.

Dit kan ook op uw eigen kantoorlocatie, maar ook op afstand vanuit ons kantoor of het thuisadres van onze consultant. KEI heeft hiervoor prima faciliteiten, als uw organisatie is gefaciliteerd om digitaal op afstand te kunnen werken. Onze medewerkers hebben ervaring met verschillende applicaties, waaronder Cura, PlanCare, PUUR, Pluriform en ONS Nedap. Dit is slechts een greep van de applicaties die wij kunnen ondersteunen.

Wij zullen de komende dagen enkele aandachtspunten in het kader van het Corona virus nader uitwerken en deze informatie aan u doen toekomen, maar ook op onze website vermelden.

In deze periode waarin het alle hens aan dek is, staan wij voor u als relatie klaar en bekijken wij graag de mogelijkheden om samen het hoofd boven water te houden.

Voor vragen kunt u contact opnemen via:

088 015 88 90

info@kei-bv.nl